17/12

Hejsan, Jag kom hem ett tag efter 8. Det var mkt roligt att följa med emma till kören, alyson, emma, madde och julia var där. Vi typ sjöng ABBA och jullåtar haha, det var helt okej. Sen efter det gick jag och träffade Eddie och var med honom i 2 timmar, det var mysigt. Sen kom pappa och hämtade mig, så vart jag tvungen att följa med och hämta min lillebror i kungsängen eftersom han hade fotbollsträning där. Fett kallt att spela ute nu, konstigt att dom gör det haha. Nu sitter jag här och dricker saft typ haha, snart ska jag nog gå och tvätta bort sminket, måste juh upp vid klockan 6 imorgon eftersom det är volleyboll turnering. Det komemr bli så jäkla kul! Ciao! <3


You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0