Vandrande kineeeser,

helllluuu jooossi här!

Imorron ska vi på stadsvandring med klassen hahaha, jag och sarah
kommer juh hitta bäääst, vi kommer vara väärsta vandrande kineserna
med keps, kamera och vandrar kängor, haha nääe kanske nte men nästan :).
guuuud vad jag saknar grekland och sommarlov så himla mkt, urs jag blir
juh typ desperat haha, näe, nej nu får jag sluta tänka på det!!! jag känner mig
lite duktig för jag tränade med mitt "gummiband" idag när jag kollade på teve
hahaha, men de e faktiskt fett jobbigt.
hoppas vi ska dyka snart, man e juh faktiskt en PADI dykare nuförtiden (*skryta)
hahahah, neeej nu lägger ja upp en bild från grekland. lite tönti men.....




ni vet att ni älskar oss :) / JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0