Tennis

Hej hej hej,

Jag kom nyss hem från tennisen, Johanna följde med mig och Linn dit. Vi åkte så att vi kom fram en timme tidigare. Såå Johanna spelade med oss ett tag innan vi började träningen. Ååh gud vad jag älskar att spela tennis! Nästa vecka börjar ju dansen också tror jag.. Ska bli kul kul, undra vilken låt vi ska dansa till den här terminen? Vet ni vad jag kom på!? Jag fyller år om prick 1 vecka! :D Jag är i seriöst pehov av kläder just nu, jag vill köpa massa, massa, massa nya kläder! Idag köpte iaf jag och Daniella Bebis mat. Det var väl sådär, men säkert bättre än skolan kebab eller vad det var? Men nu kanske jag borde gå och dusha, eller om ett litet tag. Nu blev jag sugen på glass, Ben & Jerry's skulle inte sitta helt fel. Men jag orkar inte slösa 50 kr på det just nu haha. Ajaa nu måste jag dusha, Ciao!


Johanna på bilden.
 
 

Ni vet att ni älskar mig // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0