Stan med klassen

Hejsan hoppsan!

Idag var vi i stan med klassen. Som väntat blev det regn. Men Josefine tog på sig shorts haha, den galningen! Men jag hade iaf tänkt att lägga in lite fina bilder från idag.



Här har vi iaf en bild på en kines (tror jag) om det inte är en japaan haha. Men iaf, vi skulle gå på någon typ liknande tipsrunda och det var INTE kul. Jag och Josefine fick typ vara i grupp med Elin, Lina, Pernilla och Josefine B. Men dom bara stack ifrån oss hela tiden haha, bara för att vi inte orkade gå i samma takt som dom. Btw, jag och jossan gjorde någon "kines hälsning" så fort vi såg en kines haha!





Ja som sagt, det gick inte så bra för vi hittade ingenting som vi skulle hitta typ.



Josefine och jag gick till Mc donald's när dom andra försvann för vi var skit hungriga!
( Pommes fritesen är döda fiskar enligt Josefine.) Nu vet ni det.  



Hahaha, Elin ringde oss när vi skulle sticka utan dom efter att dom lämnat oss haha. Vi som hade tänkt att klara oss på egen hand, men det fick vi tydligen inte..  Så vi gick tbx och mötte dom i kungsträdgården. Då köpte jag och juzz dom här konstiga remmarna haha. Dom smakade plast och tuggummi, inte särskilt gott höhö.


 

Hahhaha, vi 2 hade väldigt tråkigt när vi var tvugna att hänga med dom andra fram och tbx på samma ställe hela tiden, så vi typ strejkade och satte oss på en sån här barngrej, en älg var det haha. :)  Men det varade inte länge för dom andra tvingade med oss och blablabla..
 

Hahaha, Jag och Juzz ville VÄRKLIGEN cykla runt med Ipren cyklarna! Som vi trodde att man inte behövde betala för, men när vi äntligen hittade några stod det att man behövde föpa nått kort för att få cykla på den! :(  Stor besvikelse! Men men, jag och juzz kom på att vi kunde stanna kvar i stan ist för att åka hem med klassen! Så så fick det bli. :) 


Och en bild på Josefine måste man ju ha också!  



Jussste! Vi hittade Isa på väg mot affärerna efter att ha talat om för mentorerna att vi skulle stanna kvar. Så vi gick runt med henne ett tag innan hon skulle möta sin syster. Haha på bilden var vi i en skoaffär och issa hittade någon grej som typ tittade hur mkt skorna kostade m.m haha. Det var ju lite kul, och vi gick in på stadium och la oss ner på en sån där orange rund stor sittgrej för att vi var trötta i benen.



Haha gud vad gullit'. Vi gick in på typ Weekday eller nått, och där inne fanns det Cheap monday kläder för småbarn huhu. 



Jaah, min mkt smarta kines till vänn sa att tåget gick på en speciell sida. Vi stog och väntade ett tag och sen såg vi att det stog "Jakobsberg 17.14" och tåget vi skulle med mot Bålsta gick ju 17.10. Så vi bah; Aahh! vaaah!!? sen vände vi oss om så gick tåget mot bålsta och vi började hoppa upp och ner och typ skrek och garva hahaha! Fett synd om oss, bara för det fick vi vänta typ 40 min på nästa tåg igen! (tack vare josefine som sa att vi stog på rätt sida fast vi INTE gjorde det) men det gick ju bra iaf haha!  


HAHAHAHAHAH!



Så vi fick stå och umgås med duvorna ist, vi kom fram till att en hette Berit. ( INTE Gärd jossan haha)



Juzz gjorde en maraccas (stavning?) av sin godispåse och ett torkat tuggummi haha! Dom andra i tåget tittade värkligen inte på oss haha. x)



Ja, det där var min dag. Snacka om att jag har ont i fötterna!  Men jag hade iaf en trevlig dag. Jusst nu sitter jag här och gör precis ingenting, jag skulle egentligen skicka bilderna jag tagit till jossan. Men hon är inte inne på msn så då får hon faktiskt ta och skylla sig själv tkr jag. :)  Nu kanske jag ska ta och spela lite gitarr eller nått. Vi får se , eller så ringer jag juzz så att hon får sina bilder. Åh juste, vi ska till Lejondal imorgon... Gud vad tråkigt!  Aja , får väl överleva, hittar säkert på nått kul med jossan haha.  Jaja, hejdå. 

Ni vet att ni älskar oss // Sarah the kines. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0