Lejondal med arbetsaget

Hej hej.

Idag har klassen vart i lejondal, eller vi åkte dit med vårat arbetslag. Vi delades in i grupper med 7:or & 8:or.  Det var faktiskt rätt kul. Våran grupp blev typ den största gruppen av alla. Man fick ett häfte med olika uppgifter man skulle hinna klart med på 2,5 timmar på väg till lejondal. Man fick en plastpåse med tejp, penna, sax och snöre i. Vi skulle göra typ en flagga med material från skogen och med det vi hade hjälp av i påsen. Sen skulle vi göra massor med andra grejer också som typ djur, en sång, ett instrument, en huvudbonad m.m. När vi kom fram så fick vi äntligen äta! Så hände det massor med mera saker me det orkar jag inte skriva nu faktiskt. Idag sk jag åka upp med familjen till vårt landställe i Dalarna, så jag antar att ni som läser (om det är några) får läsa det josefine skriver. Om hon ens kommer göra det, vem vet? Jag gick precis hem till jasmine och lämnade min bok till henne, så nu sitter jag här och skriver medans hon läser. Hon är typ väldigt inne i boken i guess. Kan inte vänta tills jag har nästa bok, kommer få den när jag fyller år haha, så jag får vänta några dagar till bara. Fast då måste jag läsa den på engelska för den svenska översättningen av boken har inte kommit ut än. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Iaf så heter boken  "Eclipse".   Jag tycker iaf att Jossan ska ta och skriva lite mera, för det känns som om det bara är jag som skriver.  Jag kanske kommer skriva en gång till innan jag åker men om jag inte gör det så får jag väl säga hejdå. :)

Ni vet att ni älskar oss// Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0