In the house of bambu!

Holaaaaa,

HAHAHAHAH, omfg vad kul centralskolan är! Alla som inte har sett den se den! Sök på youtube.
Jag och Jossan typ dör av garv varje gång vi ser eller pratar om den! Som t.ex på mattelektionen idag... Jobbade typ 3 tal eller nått? Inte bra. Men Jag har iaf vart duktig och gjort Franska läxan. Franska är rätt svårt att få in i hjärnan måste jag säga. Men men det är inget jag kan göra åt. Imorgon ska jag och Daniella gå och köpa bebismat ist för att äta i skolan, eftersom att det är äcklig kebab. Jag vill ha päronpuré huhauah, har för mig att det var gott.  Åååh just nu sitter jag och chattar med Jasmine och Tomas, trevligt trevligt. Usch, jag har inget att göra. Kanske ska kolla på mer klipp från centralskolan eller spela gitarr? Äsch, vi får väl se.  Ha det bra!


HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!!!!


Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0