Gurkvatten

Hej hej,

Just nu sitter jag här och typ lyssnar på musik och chattar lite. Jag måste bara säga att gurkvatten är riktigt gott! Mkt mkt godare än vanligt vatten. Någon som håller med mig? (inte för att någon kommer svara men haha). Idag har jag typ pluggat Franska och nördat mig framför datan, och självklart så har jag spelat gitarr också. :)  Jag har klippt mina fina naglar nu bara för att kunna spela.. Gud vad jag är ledsen haha, men jag vill ju kunna spela gitarr utan att pricka fel strängar. Juste jag kanske borde ta och dusha snart. Någon som vet om det är sant att man har svårare att sova efter man har dushat? Men nu ska jag iaf gå ner och hämta mer gurkvatten huhu, hare' bra. :)


Ni vet att ni älskar mig // Sarah  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0