Godernatten. (:

Heeeeeeeeeeeeeeeeejsaaaan sarah här.

Jusst nu sitter jag här och dricker filmjöölk huhu, mummsigt. Jag tänker skriva lite för jag har absolut inget annat att göra och jag orkar inte sova. Men det kanske jag borde eftersom att jag aldrig kommer orka gå upp imorgon. Jag vet klockan är bara 22.00 men iaf. Jag kanske ska ta och läsa klart det lilla jag har kvar på min bok? Vi får se, den är otroligt bra Och det sa jag typ förut. Men men imorgon hoppas jag att det blir fint väder, jag vill inte tro på smhis prognoser eller vad det heter. Vill ha på mig shorts, och jag är såå snäll så jag ska ha på mig ett linne som JOSEFINE köpte till mig när hon var i grekland förrra året kanske det var eller nått mwahaha. Den är rätt gulli' faktiskt om jag ska vara ärlig, med 3 apor på typ Paul Frank eller nått? Usch, jag vill värkligen bli proffs på att spela gitarr! Men vi får se hur det blir med den saken eftersom att jag gillar att ha fina naglar så passar det inte så bra ihop. För då nuddar mina långa naglar alla andra strängar än dom dom ska pricka. Om ni undrar så flög det precis in nån stor fluga eller nått i mitt rum, MÅSTE få ut den annars kommer inte jag kunna sova...  Men men nu ska jag läsa.  Pusshej.

Ni vet att ni älskar oss // Saraaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0