et toi ?

ciao, Josefine med e här !

nu skriver jag lite snabbt vad som hände idag för jag ska nämligen
åka och simma snart :), hoppas de går bra för shilan hahaha, hon har glömt
att säga till pia att hon nte har kunnat komma för hon var i holland?, lr nått.
aja vi har iaf fått en ny franska fröken hon är lite skumm tkr jag för hon har typ
jätte stora ögon, nej nu ska jag nte va taski :), men iaf så ska vi ha franska 3
gånger i veckan :O huhuhua.... å de bränns på mina läppar för jag, johanna
och emma testade linas koola "läppbalsam" hahaha.
jaaaag kom på att jag längtar väldigt mkt tills på lörda för då ska jag nämligen
åka till stan och köpa nya kläder, väldigt väldigt stort behov av nya :)

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0