duktig?, självklart!

Ciao,  jossi här !

jag har faktiskt tränat as mkt idag ja känner mig lite duktig,
fast vad hjälper det när man äter godis efter hahaha.
Men jag kom på att det snart är september, urs jag gillar
nte september, då känns det som höst, och det
är hemskt, man blir as trött av hösten, haha iaf jag.
men det är juh då sarah fyller år och alla fina höstkollektioner
kommer så det kommer ju bli lite bra iaf :)
och jag har fått Kate perrys låt I kissed a girl i huvet
ååå det är så jobbigt den försvinner juh aldrig :),
och jag kom på massa andra saker som är jobbiga
hahah här är min hat lista:

jordgubbsglass, iuuuu so disgusting !

apelsinchoklad, man mår illa av de

folk som skrapar kniven i tallriken, iiiiiiiiiiiiii

page över öronen med jäätte kort lugg, nån som ens har det haha?

låtar man får i huvudet som nte försvinner, åååååå

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0