chineese

heeeej, josefiiinee här

förlåt, förlåt, förlåt,
jag glömde och skriva igår hahaha,
stackars alla våra fans ;), nej men jag får väll ta och skriva lite längre
idag :).
hahahah igår när vi skulle åka till stan fick srah typ sån där remsa om hon skulle
tappa bort sig, hahha, fast jag ska nte säga nått :). åååååå, gud vad dom i vår
"stadsvandringsgrupp" var knasiga, dom gick typ fram och tillbaks hela tiden typ mellan
slottet och bron hahaha, fast sarah ochh jag hade lite andra grejer för oss hahaha.

vi kom på vääärsta bra kines hälsningen haha,
de är bara vi och kineser som fattar den ;)



sen så typ köpte vi dom där remmarna som vi dela på hahah,
fast dom smaka typ diskmedel och plasst hahaha,....

 


sen blev vi typ trötta på vår grupp så vi gick till mcDonalds
och mina pommes frites såg ut som fiskar,..seriöst! haha.
nte världens finaste bild men,.. :)



hahah vi red på en blå älg som hette åke?, när dom andra diskuterade,..



guuuud jag och sarah ville veeerkligen ha dom där ipren cyklarna, dom är
juh fett kooola men sen stog de typ att man skulle ha nått cp kort, baaajs
men man kan juh allltid låtsas :),..

   

sen så stannade jag och sarah och shoppade hahah, de va fett kul,
och sen köpte vi godis och han gubben som säljde de va feett koool jueh,
men jag gjorde en maraccas av min goodis påse när den va slut :)




hahah sen missa vi tåget, så vi snacka med våra duvkompisar,
och jag blev helt cp för den hette Berit men ja sa Gerd till den hela tin x)
och sen stog vi typ och drömde om kexschoklad och vitamin coca-colan i
aoutomaten,..

       

hahha, fett bra da :)
ni vet att ni älskar oss :) / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0