Bonjour!

Hej hej, 
Just nu sitter jag här uppe i Jasmines rum medans hon sitter där nere och äter pizza.
Men nu kom hon upp, så nu sitter hon och spelar på min kära gitarr huhu.
Håller på att lära henne "House of rising sun" haha, nu vet ni ni det. ;)
Hon är rätt duktig på att spela gitarr faktiskt!! snabblärd, och det är alltid bra ju.   Men jag vill iaf påpeka att jag inte tror att jag kommer vara kines med Josefine imorgon för att det kommer fan regna ju. Jag hatar att det ska regna hela tiden, Gud måste vara jäkligt kissnödig haha! Jasmine har iaf varit snäll att hjälpa mig med bloggen så att den ser lite bättre ut, Tack till dig jasmine!!! :D ...   Å jossan sitter tydligen hemma och "tränar" med sin gummislang eller vad det var haha.  Jag läser förresten en Suveränt bra bok som heter "när jag hör din röst"  , det är uppföljaren till "om jag kunde drömma" . Jag rekomenderar den till alla som inte har läst den! men ta böckerna i ordning för annars är risken att ni inte fattar ett piss haha.  Juste, asså jag älskar jasmines body lotion krämer haha, jag sitter och sniffar dom :) Usch, om det är några människor som kommer läsa den här bloggen kommer dom att bli uttråkade som fan! Haha eller iaf mina inlägg. x)

Ni vet att ni älskar mig // Sarah   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0