Bonjooouur!

Tjena mittbena!

Jag glömde skriva igår så det får väl bli nu då.
Igår så var jag med Alyson och Madeleine :)  det var massor med kul måste jag säga hahaha.  Vi var ute till typ 9 och snackade med någon som hette Dennis och hans kompis Vallen i flera timmar haha. Dom var lite sjuka i huvet kan man säga! Haha, inte för att jag kommer berätta för er vad dom sa men hahah!   Men men, idag har jag vart med Daniella. Vi typ pluggade, båda hade so-läxa typ. Sen blev det "håltimme" för oss så vi gick ut, vid rasten träffade vi Jennie, Sara, Saras lillebror Edin och saras katt Nellie. Men efter ett tag stack vi och gick runt lite, då ringde vi Isa och så gick vi hem till henne i några minuter.. På väg hem från henne gick vi förbi en lekpark och typ sjöng och skrek högt. Då märkte jag att det var någon som stog på balkongen från lägenheterna åvanför oss och tittade på oss. Gissa vem det var, Daniellas kusin Oscar. Han hade hört typ oss så han gick ut haha. Så han kom ner så satt vi och snackade med honom ett tag innan vi gick tbx till Daniella. Sen åkte jag hem, och just nu sitter jag typ här och tittar på Youtube. Något som Elin och jossan tyckte var jättekul tydligen. Typ benjamin i "morgonsofffan". Det är ju faktiskt lite kul haha. Björn Gustafsson is Benjamin. Så nu ska jag kolla på lite fler klipp från det sen så ska jag väl ta och sova eller läsa? Who knows (: 

Ni vet att ni älskar mig // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0