Bio

Hejsan,

Idag har jag vart med Alyson, Emma L och Madde haha. Jag, Emma och alyon cyklade till Dennis mormor för att dom sa att vi skulle träffa dom där. Men dom drev tydligen med oss så vi väntade utanför och höll på och plinga på dörren men dom öppnade inte ;o Fett taskigt! Men men, vad kan man göra åt det? Vi hade iaf trevligt, vad gjorde vi mer? Vi typ fixade musik och vi gick ut med Ozzy oooch vii ähm, gjorde mer grejer haha. Jag som ville gå på nrj, men allt kan man ju inte göra här i livet. Bara för att jag skulle på bio med familjen sprack mina planer.. Men det var kul att gå på bio med, vi tittade på Mama mia! Den var faktiskt riktigr bra, skulle gärna se den igen. I oktober kommer juh High school musical 3 på bio också, den skulle jag typ se med Madde, Emma, Alyson och Daniella tror jag? Och i December skulle jag och Jasmine gå och se filmen Twilight! Jag önskar nästan att det var december nu bara för det. Eftersom att böckerna var så otroligt bra så måste väl filmen också vara det? Man kunde inte ha önskat sig en bättre skådis till att spela "Edward Cullen", det är nämligen så att Robert Pattinson ska göra det. Han är precis som man har tänkt sig "Edward". Jaja, nu ska jag inte snacka mer om det. Mitt internet cp.ar sig!!! Hoppas att det här inlägget sparas! Pusshej ha det bra!


HAHAHAHHAHAH! OMG!
 

Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0