Bajskorv

Hellu,

Nu är jag hemma från Dalarna, det var väl okej där uppe. Fint väder och allt.
Men usch fy och blä, skola imorgon. Kommer seriöst att dö, fattar inte hur jag ska orka gå upp så här tidigt resten av året? Men det är väl bara att stå ut antar jag.. Jag MÅSTE lära mig att gå och lägga mig tidigare. Och nyu har jag hjärnsläpp, kommer inte på något att skriva. Jo! jag är hungrig, ska nog gå ner och äta nått haha. JAG FYLLER ÅR SNART!! Den 5:e september faktiskt. Jag är orolig för att bli äggad i skolan, men jag får väl hoppas att mina kära kompisar inte gör det. Men nej nu orkar jag inte skriva mer. Godnatt!


Bild från dalarna



Ni vet att ni älskar mig // Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0